Assalamualaikum , , Thankz guys sebab sudi singgah blog Bella yang tak berapew cntek nie ... hehehe... 1 more lpaz dha tgok jgn lupe follow blog Bella tau... :)

♥ AwAk ♥

ya Allah.
memang masih terlalu banyak yang harus aku belajar.
belajar menangani emosi aku.
belajar melayani kerenah dia.
belajar bersabar dengan dia.

ya Allah.
terlalu banyak.
menilai kembali diri saat berhadapan karenah dia,
membuat aku merasa sangat malu.
malu, bila mana, aku tidak mampu melayani dia dengan baik.
membuat aku terkadang merasa sangat sakit hati.
sakit hati, bila aku rasa bahawa aku telah menyakiti hati dia.

dan mungkin kerana itulah,
aku lebih selesa meminggirkan diri.
memilih untuk menjauh dan menjarak.

sebab aku takut,
bila aku terlalu rapat dengan dia,
maka aku akan lebih selalu melukai dia.
bila lebih banyak masa aku terluang dengan dia,
maka lebih banyak pula tingkah aku yang melukai dia.

dari dia,
kekurangan dia, sikapnya, caranya,
aku belajar banyak benda.
dan aku sedar banyak perkara,
terutamanya tentang diri aku sendiri

No comments:

Post a Comment

HAPPY ALWAYS.... :)